Veelgestelde vragen
Mijn Pas account
Ga hiervoor naar de Rotterdampas app of rotterdampas.nl, klik op Mijn Pas (rechtsboven in het menu) en kies voor ‘Heb je nog geen account? Aanmaken!' Daarna log je makkelijk in met je pasnummer om allerlei paszaken te regelen en een overzicht van je bezoeken en besparingen te zien. Je kunt ook een favorietenlijst aanmaken. En vergeet je niet aan te melden voor de Maandmail en de Lastminute mail!
Had je vorig pasjaar geen geldige Rotterdampas? Dan is je Mijn Pas account verwijderd. Maak hier een nieuw account aan.
Had je vorig pasjaar wel een geldige Rotterdampas? Stuur dan een mail naar info@rotterdampas.nl met je naam en pasnummer. Dan gaan we het zo snel mogelijk voor je uitzoeken.
Ga naar deze pagina, vul het e-mailadres in waarmee je Mijn Pas account hebt aangemaakt. Klik op 'Versturen'. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Controleer eerst of de e-mail in je spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, dan heb je misschien een typfout gemaakt? Vul je e-mailadres opnieuw hier in.
Let op! Had je vorig pasjaar geen geldige Rotterdampas? Dan ontvang je geen e-mail. Je Mijn Pas account is verwijderd. Maak hier een nieuw account aan.